Provozovatel webu, jako správce osobních údajů, zpracovává na těchto stránkách cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací ZDE.
SOUHLASÍM
Lekce a tělocvičny Charita - otevírací doba:
Vždy půl hodiny před první lekcí.
Jinak dle dohody na tel. 773 002 922 (recepce).
Ubytování, tenis, hospoda Areál Zdraví:
Dle dohody na tel. 722 110 122.
Úvod  | Ubytování  | Sporáci  | Ceník  | Diskuze  | Galerie  | Kontakty  | Provozní řád  | Podmínky webu
.
  Vyhledávání ve vzkazech
  Diskuze
|< << 1/221 >> >|
Sporáci on-line:
offline Monika 21-10-31 18:31

SVATOMARTINSKÝ TROJBOJ

Zúčastněte se s námi naší tradiční SCVM kardio trojkombinace: 30 min alpinning + 30 min spinning + 30 min jumping + závěrečné protažení celého těla, a k tomu můžete ochutnat nebo vzít si domů Svatomartinská vína.

Na výběr je ze tří skupin instruktorů, úrovně skupin: light, medium, hard.

Přihlašování a více info ZDE

Pojďte si užít skvělou atmosféru a vyzkoušet výše zmíněné lekce v krátkém časovém úseku.

offline Míša 21-10-12 14:07

10.Narozeniny Sportovního centra Velké Meziříčí – VŠECHNY LEKCE ZDARMA!

 

            V neděli 17.10.2021 si pro Vás instruktoři Sportovního centra Velké Meziříčí připravili Den otevřených dveří ku příležitosti 10. narozenin SCVM. Můžete se těšit na ochutnávku z lekcí, které sportovní centrum nabízí, jako například Spinning, Alpinning, Jumping, Zumba, TRX, Pilates, nebo novinku Port-des-bras. V půlhodinových slotech si okouknete, co jaká lekce obnáší a jak na Vás působí instruktor. Následně se můžete zeptat na detaily, nebo prostě přijít vyzkoušet v klasické hodinové délce. Vyzkoušet můžete až 3 lekce úplně zdarma a ještě dostanete malý dáreček hned mezi dveřmi na uvítanou. Slečny recepční Vám rády pomohou s rezervací lekcí, či poradí jak na přihlašovací systém. Na narozeniny je nutná reztervace předem v rezervačním systému www.scvm.cz, nebo na tel čísle 773002922. Vítaní jsou všichni, nestyďte se a konečně předejděte zimním kilům navíc. Těšíme se na Vás, SPORTU ZDAR!

offline SCVM 21-09-08 13:36

Dobrý den, lekce pro děti aktuálně řešíme. Budeme Vás co nejdříve informovat o změnách mailem, zde i na FB  děkujeme

offline Lída 21-09-06 16:22
Dobrý den. Bude zase nějaké cvičení pro děti? Dopoledne pro ty nejmenší a jumping pro větší děti? Děkuji za odpověď 🙂
offline SCVM 21-08-04 16:43

A Štěpán má ve středu 11.8 TRX

Taky dobrý, ne?

Hlaš se

Partneři
.
celkový počet vzkazů
1104
předchozí1...52 53 54 55 56 následující
poslední vzkaz před

Diskuze

offline Honza #78 2011-03-05 16:39:36
profilový obrázek

Nazdar Miso,

beru tvoji nabidku. V nedeli jdu na spin, takze si nasadim ten sporttester (stejne jsem si ho chtel nekdy vyzkouset) a uvidime.

Uz se moc tesim, co to ukaze. Cus Honza :-))

offline Míša #77 2011-03-04 17:21:52
profilový obrázek

Milí sporáci, po všech našich debatách bych chtěla zdůraznit, že hlavní roli v oraganizačních změnách spinningových hodin hraje prodloužení strečingové části, kterou všichni potřebujeme jako sůl, takže a vám to šlape

offline ToMálek #76 2011-03-04 17:01:58
profilový obrázek

Ahoj!

V návaznosti na diskuzi o pálení, posilování, účinnosti ap. přibyl v sekci Aby to šlapalo nějaký text na toto téma. S dalšími dotazy se obracejte na Míšu, která to dala do kupy

offline Míša #73 2011-03-04 13:20:52
profilový obrázek

přes víkend se na to vrhnu, ale pravděpodobně to zvládnu až v neděli

offline Jiřina #72 2011-03-04 12:46:18
profilový obrázek

Kdy bude možné rezervovat spinning na duben???

Jiř.

offline Míša #71 2011-03-03 12:32:43
profilový obrázek

Super, souhlas, ale vstupný bude 800,-

offline Radek #70 2011-03-03 12:26:18
profilový obrázek

Nazdar sporáci! :-)

Naprostý souhlas s Míšou! :-) Břicho budem cvičit doma a do oblasti podložek chceme namontovat vířivku a do pánské šatny saunu! Pak jsem spokojen 

offline Míša #69 2011-03-02 23:33:17
profilový obrázek

Petro, nikdy jsem neřekla nic o pálení svalů, je to dost silné spojení, které by mohlo někoho vylekat. Řekla jsem, že při vyšších  tepových frekvencích nedochází k dostatečnému spalování tuků, jelikož organizmus potřebnou energii získává rychleji z jiných zdrojů, např. ze svalové tkáně. Souhlasím s tebou, že se zvyšující se tepovou frekvencí metabolismus přestává brát energii z tuků a přechází na glykogenové, tedy sacharidové energetické zásoby, ale to nevyvrací to, co jsem řekla výše.

Pokud opustíme tyto nezvratné fakty o energetickém krytí, je tu další pádný důvod proč neposilovat na konci hodiny - jak správně podotkl Radek, ideálně bychom měli začít hodinu krátkým strečingem, následuje warm up, neboli rozehřátí, dále vlastní hodina, potom následije calm down, neboli cílová rovinka a nakonec by mělo být celkové uklidnění organismu a důkladný strečing následovaný nejlépe regenerační fází v sauně nebo ve výřivce. Posilování v těchto hodinách nemá své místo.

Pokud někdo chce mermomocí posilovat, alespoň by to měl udělat před fází calm down, což je malinko neproveditelné-

Jistě mi dáš za pravdu, že strečing byl v hodinách spinningu silně nedostačující, proto jsem se ho prostě rozhodla zařadit místo nejméně prospěšné části hodin a to je posilování. Když pomineme všechny diskuze o energetickém krytí, tak už jen tenhle můj poslední argument je dosti pádný.

Pokud máme provozovat spinning fyziologicky kvalitně, prodlouží se strečing a vyhodí závěrečné posilování. No comment. Více Vám zítra hodím do sekce Aby to šlapalo.

offline Petra #68 2011-03-02 22:21:52
profilový obrázek

A proč by ty cukry nepokryly i to posilování, proč bysme hned pálili svaly? Pokud přece není sacharidů dostatek, tak ty svaly pálíme už na kole a ještě dobu potom, dokud nedáme tělu jiný zdroj energie. Pokud nepojedeme hodiny tak, že je daná zóna, ve které se budeme držet, tak si troufám říct, že všichni jedeme na sacharidy. A pak už jen záleží na tom, kdo na které.

offline Míša #67 2011-03-02 21:28:44
profilový obrázek

Ahoj Radku, neboj, když se dostaneš zhrubanad 65% tvé maximální tepové frekvence, přejdeš do anaerobního režimu a primárním energetickým krytím se stávají cukry. Do té magické hranice 65% čerpáš z tuků. Máš pravdu v tom, že celá problematika je mnohem složitější. pro zájemce ji během zítřka ve stručné formě vyvěsím do sekce "Aby to šlapalo".Jinak děkuji za reklamu na bodyshape a doufám, že tě tam taky někdy uvidím.

offline Radek #66 2011-03-02 18:40:36
profilový obrázek

Nazdar Míšo Honzo a všichni ostatní sporáci!

Taky bych rád přihodil polínko do diskuze. Z posledního příspěvku od Míši mi vyplynulo, že pokud překračujem tepovou frekvenci už při spinnu, neměli bysme jezdit tak dlouho? V podstatě spálíme všechen volný cukr už při jízdě? Nechci pálit svoji skromnou svalovou hmotu

Myslím, že tímto se dostávame do oblasti výživy. Ten kdo má kvalitní denní přísun jak sacharidů tak bílkovin by "těch pár sklapovaček" po treninku určitě zvládl. Naopak ten kdo nesnídá a k obědu si dá smažák by neměl asi ani na kolo. Tím bych chtěl říct, že jsem pro aby po spinnu nasledoval dukladnější strečing (rychlý by bodl i před) a kdo chce, a si těch pár sklapovaček (pro dobrý pocit i z procvičeného břicha) udělá. :-) Pár sklapačkama břicho stejně nikdo nevyseká a kdo by chtěl a jde na bodyshape!

offline Míša #65 2011-03-02 15:57:45
profilový obrázek

pojd na chat...

offline V #64 2011-03-02 15:51:40
profilový obrázek

Ahoj Míšo, mám takový problém, už jak jsem ti minulý týden volal, že se mi nešlo přihlásit, tak mám opět ten stejný problém. Nevím jestli je teda chyba u mě, nebo jestli se na to můžete nějak mrknout. Díky

offline Míša #63 2011-03-01 23:26:36
profilový obrázek

Ještě jsem cestou domů přemýšlela o naší diskuzi o vhodnosti či nevhodnosti posilování po hodině spinningu a mám návrh...Honzo: říkal jsi, že si myslíš, že málokdo jede při hodině natolik intenzivně, aby mu na následné posilování nezbývali energetické rezervy těla. takže: max.tepová frekvence je 220 tepů/minuta -(mínus) tvůj věk. Při ideální aerobní zátěži by měla tepová frekvence být kolem 65 % tvé maximální tepové frekvence, tudížuž se blížím k cíli - přijď na mou hodinu, půjčím ti svůj sporttester, zapneš si ho po rozehřívací písničce a vypneš ho před výjezdovou rovinkou, hodinu nebudeš záměrně flákat, no a pokud bude tvoje průměrná tepová frekvence na 65 % maxima, přehodnotím svůj postoj k dané problematice. Ale zaručuji ti, že budeš vysoce nad tímto limitem, tzn. po hodině nebudeš mít dostatek energetického krytí na následné posilování a i když pár těch sklapovaček určitě budeš schopnej udělat, tvoje tělo si vezme energii právě z oněch svalů, které tedy de facto neposílíš.

Budu moc ráda, když do tohoto testu půjdeš jakožto reprezentativní vzorek a ukážeš všem pochybovačům, jak to doopravdy je...

dobrou noc Míša

offline Míša #62 2011-03-01 19:46:40
profilový obrázek

Ahoj Honzo, čekala jsem víc takovejch reakcí. Jde o to, že se musí zavédst jedno pravidlo pro všechny a pořád si myslím, že je víc lidí, který chtějí, aby jejich snažení mělo smysl. Na druhou stranu je i dost začátečníků, kteří ještě na nic zvyklí nejsou a za ty bych byla ráda, kdyby měli kvalitní hodinu se vším všudy a s ničím, co by pro ně nebylo dobré. Nikdo nemluví o zvedání závaží, ale celkově o posilování. Opravdu nejde o něčí lenost, ale pouze o vaše dobro. Jak říkáš, že pár sklapovaček nikomu neuškodí, tak já to obracim - pár sklapovaček nikoho nevytrhne, pár sklapovaček nikoho neposílí ani nezeštíhlí, bohužel tomu je naopak. Nicméně pokud dáte dohromady tým lidí, kteří se chtějí dobrovolně huntovat, ráda se toho osobně ujmu a dám vám pořádně zabrat.

offline Honza #60 2011-03-01 18:22:55
profilový obrázek

Nazdar Miso,

Jako jednu z velkych vyhod spinningu v Mezu jsem prave vzdycky videl to male zaposilovani nakonec. Asi neni zase tolik nadsencu, kteri si zajdou krome dvou, trech hodin spinnu jeste nekam aby dali bricho. (a doma se do toho fakt nechce :-)

Rozhodne mas pravdu v tom, ze jet spinning a potom si dat hodinku v posilovne a tahat 40 - 50kilova zavazi asi nebude to nejlepsi. To, ale neni to co jsme delali my. Myslim, ze par sklapovacek nam nikomu neuskodilo.

Proto rikam za sebe, ze to neni nejlepsi napad. A ja bych si to bricho zase moc rad dal..

Cus Honza.

offline Míša #58 2011-02-26 18:47:45
profilový obrázek

Ahoj sporáci.

S lítostí Vám oznamuji, že od března se loučíme s posilováním po spinningové hodině. Rozhodně to není kvůli lenosti instruktorů, ale kvůli tomu, že to pro tréninkový efekt není dobré. Místo posilování naopak přidáme o to více strečingu, který je žádoucí. Dovolte mi citaci z http://forum.kulturistika.com/viewtopic.php?f=1&t=6294&start=0, kde se baví o tomto tématu.

Tazatel:

...je dobré udělat třeba tech 40-60 minut na kole a hned se vrhnout na posilování ? Nejsem si jist jestli to je je účinnější nebo ne.

Odpověď:

Ne, to je úplně špatně. Pro posilování potřebuješ cukry, z nichž většinu spotřebuješ při aerobce. Takže buď jen aerobka a nebo opačně, tedy nejprve posilovat a pak aerobka (pak ale nedoporučuji jet 40-60min, ale tak poloviční dobu).

Není to nejobsáhlejší odpověď, ale zdá se mi jako jediná srozumitelná.

Věřte, že se snažíme, aby vaše trápení mělo co nejlepší výsledky.

Pokud by měl někdo posilovací abstinenční příznaky, nech přijde na Body-shape. Pro případné argumenty využijte prosím naší diskuzi.

offline Martina #54 2011-02-18 20:35:29
profilový obrázek

Jste šikulka! Děkuji moc krásný víkend M.

offline ToMálek #53 2011-02-17 18:21:16
profilový obrázek

Ahoj! Na vaše jméno jsem skutečně našel 2 registrace. Ten profil, z kterého jste psala předchozí zprávu, jsem zachoval a ten druhý jsem smazal. Doufám, že jsem to nespletl

offline Martina #52 2011-02-17 15:30:18
profilový obrázek

Ahoj! Prosím o radu- nějakým zázračným způsobem se mi podařilo zaregistrovat se 2x. Jak lze to jedno zrušit? díky M.

předchozí1...52 53 54 55 56 následující
  nahoru
  domů